Gradiva
Prebrskajte knjižnico strokovnih gradiv
Išči po kategorijah
Različni avtorji
Izbor literature na temo športa in gibanja
Seznam vključuje izbor kakovostnih leposlovnih in poučnih knjig s športno tematiko, literature na temo zgodovine slovenskega športa, strokovne literature ter priročnike na področju zdravja in gibanja.
Kulturni bazar
2022
Darja Lavrenčič Vrabec, Ida Mlakar Črnič
Izbor dobrih, zelo dobrih in odličnih otroških in mladinskih knjig na temo hrane in prehrane
Izbor dobih, zelo dobrih in odličnih otroških in mladinskih knjig na temo hrane in prehrane. Seznam vključuje tudi predloge strokovne literature, priročnike za strokovne delavce, didaktična gradiva in še več.
Kulturni bazar
2022
Nataša Bucik, Ana Petrovčič, Liu Zakrajšek (ur.)
Kam me nese? Prav me nese.
Kulturne poti po Sloveniji
E-priročnik prinaša bogat nabor kulturnih poti po Sloveniji. Vabi nas na potepanje po naravi, podeželju in urbanem okolju ter k raziskovanju.
CANKARJEV DOM LJUBLJANA
marec 2022
Ana Vogrinčič Čepič
Zapeljevanje v branje
O pogovarjanju, poučevanju in novodobnih bralnih formatih
Predavateljica se osredotoča na uvide in spoznanja, ki zadevajo predvsem oblike zapeljevanja in usvajanja knjig. Kot viri za predavanje izkustvenega tipa so ji služili bralni intervjuji, pogovori in izkušnje iz predavalnic.
3. program Radia Slovenija – program Ars
2021
Luka Dakskobler, Sabina Jurhar, Lucija Kompan, Brigita Rapuc, Darja Skutnik,
Kreativna partnerstva med učiteljem in umetnikom: Metaforika telesa
Tkemo mrežo ustvarjalnosti 2021
Predstavitev projekta Srednje zdravstvene šole Slovenj Gradec Metaforika telesa (ESS projekt SKUM).
30. avgust 2021
Irena Cerar (ur.)
Kulturoplov
Prelet kulturno-umetnostne ponudbe za vrtce in šole
Priročnik vsebuje pregled kulturno-umetnostnih področji z opisi izbranih programov in projektov kulturnih ustanov, ki ponujajo kakovostne kulturnovzgojne dejavnosti za vzgojno-izobraževalne zavode.
Cankarjev dom in Ministrstvo za kulturo RS
2021
Darja Lavrenčič Vrabec, Ida Mlakar Črnič
Izzivi trajnostnega razvoja
Izbor bralnih predlogov za otroke, mlade in odrasle
Priporočilni seznam vključuje izbor kakovostnih leposlovnih in poučnih knjige za mlajše in starejše bralce. Vsaka od knjig je predstavljena s kratkim bibliografskim opisom, predlagano bralno stopnjo in vsebinskimi gesli.
Kulturni bazar
2021
Helena Ana Drewry, Katja Rapuš, Gregor Škrlj, (ur.)
Knjižničarske novice
Portal za novice in strokovne informacije je namenjen knjižničarski in drugi zainteresirani javnosti. Namen je na enem mestu ponuditi prosto dostopne novice, informacije, koristne povezave, obvestila in drugo.
Narodna in univerzitetna knjižnica
2021 -
Petra Potočnik
Beremo skupaj: vsak dan, vsak mesec, doma, v službi, na kolesu in ob drevesu!
ABC bralne pismenosti II
Na Nacionalni mesec skupnega branja predavateljica pogleda z vidika koronavirusa predstavi novosti in evalvacijo leta 2020 ter primerjavo s prejšnjim letom pa tudi načrte za naprej.
Center za spodbujanje bralne pismenosti, Mariborska knjižnica
9. oktober 2020
Darja Lavrenčič Vrabec
Zlate hruške, kakovostno branje za vse
ABC bralne pismenosti II
V predavanju je predstavljeno ozadje znaka za kakovost mladinskih knjig Zlata hruška, ki izhaja iz Priročnika za branje kakovostnih mladinskih knjig. Ta vsako leto predstavi produkcijo mladinskih knjig na slovenskem knjižnem trgu in oceni njeno kakovost.
Center za spodbujanje bralne pismenosti, Mariborska knjižnica
9. oktober 2020
Estera Možina
Opisniki temeljnih zmožnosti
ABC bralne pismenosti II
Na Andragoškem centru Slovenije so v sodelovanju z učitelji odraslih pripravili t. i. opisnike temeljnih zmožnosti za osem področij temeljnih zmožnosti. V prispevku so predstavljeni namen in metodologija priprave opisnikov ter opis uporabnosti.
Center za spodbujanje bralne pismenosti, Mariborska knjižnica
8. oktober 2020
Sandra Mršnik
Bralna pismenost in razvoj slovenščine-OBJEM (Ozaveščanje, Branje, Jezik, Evalvacija, Modeli)
ABC bralne pismenosti II
Predstavljena sta analiza motiviranosti učencev/dijakov za branje različnega bralnega gradiva in mnenje učiteljev o istih postavkah. Pri motiviranosti za branje je med samoocenami učencev in ocenami učiteljev/ravnateljev prišlo do razlik.
Center za spodbujanje bralne pismenosti, Mariborska knjižnica