Foto © Hana Jošić
Kako oblikovati zanimivo, igrivo in vključujočo učno uro oziroma aktivnost za otroke? Vabljeni na delavnico, ki vam bo predstavila vrsto gradiv za (so)oblikovanje različnih izobraževalnih procesov, ki jih lahko pedagogi/mentorji ter ostali delavci vzgojno-izobraževalnih zavodov in kulturno-umetniških ustanov prilagodijo in izvajajo v različnih okoljih.
Tehnologija napreduje tako hitro, da številni tradicionalni poklici postajajo zastareli. Svetovni gospodarski forum napoveduje, da bo 65 % otrok, ki danes začenjajo šolanje, delalo v poklicih, ki še ne obstajajo. Evropa si je kot prednostno nalogo zadala razvoj znanstveno in tehnološko pismene družbe. Izobraževanje na področju naravoslovja mora pripraviti mlade na poklicne poti, ki so šele v nastajanju, in predvsem prispevati pri razvoju znanstvene pismenosti, ki bo podpirala odgovorne odločitve in aktivno udeležbo pri perečih vprašanjih, povezanih z zdravstvom, podnebjem, energijo, hrano in vodo. Izobraževanje na področju znanosti ne oblikuje le raziskovalcev in inovatorjev jutrišnjega dne, temveč prispeva k razvoju pravičnejše družbe in odgovornih potrošnikov, ki bodo znali kritično razmišljati o družbi današnjega časa in bližnje prihodnosti.
V okviru EU projekta System 2020 je Kersnikova skupaj z evropskimi partnerji razvila oblikovna načela neformalnih izobraževalnih dejavnosti, ki vsem, delujočim v izobraževanju, pomagajo osmisliti procese, ki potekajo ob predajanju znanja. Poudarek je na smernicah za načrtovanje dejavnosti učenja o znanosti, umetnosti in tehnologiji (angl. STEAM) v neformalnih in formalnih učnih okoljih.
Delavnica bo potekala po spletu, vodili pa jo bosta Sanja Hrvaćanin in Eva Pondrk.
Zavod Kersnikova je neprofitna in nevladna organizacija ter produkcijsko omogoča nastanek oziroma gostovanje sodobnih raziskovalnih umetniških projektov, ki raziskujejo vpliv znanosti in tehnologije na sodobno družbo. Na Kersnikovi aktivno spodbujajo javno razpravo o času, v katerem živimo, ter v okviru neformalnih dejavnosti, kot so delavnice in obiski razstav, izobražujejo otroke in mlade z uporabo pristopa, ki ga imenujemo raziskovalno učenje.
Delavnica je nastala znotraj projekta System, ki je prejel sredstva iz programa Evropske unije za raziskave in inovacije Obzorje 2020 na podlagi sporazuma o dodelitvi sredstev št. 788317.