Ustvarjeno z Google Gemini
V prazničnem mesecu decembru KIBLA pripravlja serijo 5 delavnic projekta Digital on Stage, namenjene umetnikom s področja uprizoritvene umetnosti, s ciljem predati jim del teoretičnega in praktičnega znanja o uporabi naprednih tehnologij v njihovih umetniških praksah. A ker bodo teme delavnic precej široko zasnovane, so/ste toplo vabljeni tako že uveljavljeni umetniki kot tudi ustvarjalci na začetkih svojih kreativnih poti – in seveda vsi vmes. Tudi starostnih omejitev ni, saj je navdušenje nad novimi tehnologijami (AI, 3D, XR itd.) brezčasno, tehnologije same pa to niso. Tudi uprizoritvene umetnosti so zastavili precej široko – od AV nastopov v živo, lutkarstva, gledališča senc, plesnih performansov itd. V pomoč bodo lahko predhodno pripravljene metodologije in priročnika, ki so jih že ustvarili v sklopu projekta Digital on Stage.
Cilj cikla delavnic je prenos znanja o uporabi različnih novodobnih tehnologij v uprizoritvenih umetnostih s pomočjo primerov dobrih praks, z neprecenljivimi izkušnjami mentorjev, s skupnim raziskovanjem mej tako strojne kot programske opreme. Vabljeni dijaki, študenti, navdušenci nad tehniko in tehnologijo ter ustvarjalci novih vsebin.
Kaj udeleženci potrebujejo?
Prenosnik in pametni telefon, radovednost, kreativnost …
Nekaj vsebinskih iztočnic
1. kreativni proces umetniških praks in novih tehnologij
2. potopitveni performans
3. izkušnja občinstva
4. scenarij, koreografija in režija
Katere teme in podteme bodo delavnice naslavljale?
– digitalni avatarji/liki/real-time 3D/animacija
– uporaba orodij KIBLA2LABa za digitizacijo
– motion capture
– odrske zakonitosti in 360° pogled
– AI kot pripomoček pri (so)ustvarjanju umetniških del
Rezultat
Udeleženci se lahko udeležijo zgolj posamične delavnice ali pa vseh petih, pri čemer bo zadnja delavnica združila znanja, rezultate in formate, ustvarjene na preteklih štirih delavnicah. Ideja je, da s kontinuiranim delom in obiskovanjem delavnic udeleženci pridobijo različna znanja, ki jih ob koncu združijo v enotno delo poljubnega formata (vizualizacija, posnetek, 3D model, projekcija, koreografija, digitalni jezik, kratek (virtualni) performans …).