Dvojezičnost predstavlja pomemben del družbeno-geografskega prostora jugozahodne Slovenije. Številni učenci se italijanščine učijo že od vrtca, drugi se z njo prvič srečajo v srednji šoli. Poznavanje italijanskega jezika je ključno za razumevanje zgodovinskih in kulturnih značilnosti prostora, njegovega razvoja in sodobnega delovanja. Na pogovoru bomo spregovorili o dodani vrednosti, ki jo dvojezičnost prinese otrokom in mladim tako med odraščanjem in izobraževanjem kot v odrasli dobi.
V interaktivnem pogovoru, ki ga bodo sooblikovali tudi poslušalci, bomo poskušali definirati prednosti in slabosti, ki jih prinaša obvezna raba obeh jezikov, ter poskusili smiselno umestiti rabo dvojezičnosti v kulturne in umetniške vsebine, namenjene otrokom in mladim, posebej v okviru organiziranih šolskih skupin. Izhodišča bomo podkrepili s primeri dobre prakse (predstave v obeh jezikih, predstave z nadnapisi, pedagoške delavnice v italijanskem učnem jeziku …).