Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta vabi na seminar »Pomen kakovostnih knjig in zaslonskih vsebin za otroke: Spodbujanje govora in sporazumevalnih zmožnosti v vrtcu«, ki bo 2. in 3. februarja 2024.
Cilji strokovnega usposabljanja:
- posredovati nova razvojnopsihološka znanja o značilnostih in dejavnikih govornega razvoja in razvoja sporazumevalnih zmožnosti predšolskih otrok ter o povezanosti le-teh z ostalimi področji razvoja,
- opremiti strokovne delavke in delavce v vrtcu z znanjem, ki jim bo pomagalo pri izbiri kakovostnih knjig in zaslonskih vsebin (npr. risank in filmov) za otroke ter s strategijami skupnega branja in skupnega gledanja, s katerimi bodo lahko podpirali_e razvoj malčkov in otrok v območju bližnjega razvoja,
- predstaviti načine, kako knjige in zaslonske vsebine oblikujejo vrednote in stališča otrok, vplivajo na njihovo razumevanje socialnega sveta ter predstavljajo način za spodbujanje sprejemanja raznolikosti in drugačnosti pri otrocih,
- opremiti strokovne delavce in delavke v vrtcu z znanjem o pomenu in načinih spodbujanja zgodnjega razvoja kritičnosti do medijskih vsebin in medijske pismenosti,
- posredovati znanja o posebnostih v razvoju na področju sporazumevalnih zmožnosti ter jih opolnomočiti za razvijanje učinkovite komunikacije pri otrocih s posebnimi potrebami oz. z različnimi oblikami prikrajšanosti v različnih okoljih.
Rok za prijavo je 24. 1. 2024. Rok za morebitno odjavo je 25. 1. 2024.
Več informacij je na voljo v vabilu organizatorja.