
V poplavi digitalnih podob današnjega časa nimamo težave s samo poplavo vizualnih podob, temveč s tem, kako zadržati pogled na posamezni podobi dlje časa in vstopiti vanjo poglobljeno. Vizualna umetnost omogoča s poglobitvijo v formo, vsebino in kontekst likovnega ali vizualnega dela vzpostavitev trajne celostne izkušnje, ki izhaja iz osebnega odnosa do opazovanega dela. Mladi lahko v aktivni vlogi raziskovalca umetnih in vizualnih del v učnem procesu vzpostavljajo lastno in družbeno identiteto ter spoznavajo in razumevajo prostor in čas, v katerem bivajo.
Z interaktivnim predavanjem želimo izpostaviti učinkovite pristope rabe digitalne tehnologije za poglobljeno opazovanje, doživljanje in razumevanje likovnih in drugih vizualnih del. V interaktivnem predavanju se bomo dotaknili tudi socialno čustvenih kompetenc (metoda SEL) ter učinkovitih prijemov njihovega umeščanja v sam pouk pri opazovanju, analizi ali poustvarjanju vizualnih in likovnih del digitalnega sveta. Želimo se pogovoriti o tem, ali lahko ustvarite učna okolja, ki bodo podpirala učinkovito in poglobljeno delo z vizualnimi in likovnimi podobami digitalnega okolja ter razvoj socialnih in čustvenih veščin.